PENUTUPAN SEMENTARA TAPAK

HARAP MAKLUM KEPADA SEMUA PELANGGAN KAMI YANG DI HORMATI,,PENUTUPAN SEMENTARA TAPAK PANDAN UP TOWN KAMI SEHINGGA AWAL FEBUARI TAHUN DEPAN 2012.INI KERANA TEMPAT AKAN DI UBAH SUAI UNTUK KESELESAAN PADA SEMUA PIHAK, KESULITAN AMATLAH KAMI KESALI.J14MUSLIM BROTHER ENTERPRISE BUAT MASA KINI BERADA DI BAZAR JB (BAZAR KARAT).KAMI BERADA BERDEKATAN JALAN MASUK DEKAT DENGAN PAWAGAM INDIA,DI KAWASAN BANGUNAN HONG LEONG BANK DAN TOKIO MARINE INSURANS..

SELAMAT DATANG KE BLOG KAMI J14 MUSLIM BROTHER ENTERPRISE.

J14 MUSLIM BROTHER ENTERPRISE( HOUSE OF PERFUME ) ADALAH SALAH SEBUAH SYARIKAT YANG PEMBEKAL,PEMBORONG,PENGEDAR DAN MENJUAL PATI MINYAK WANGI TANPA ALKOHOL,MINYAK WANGI EDP,BOTOL-BOTOL MINYAK WANGI,BOTOL SPRAY MINYAK WANGI,ROLL ON,CAR FRAGRANCE,HOME FRAGRANCE,SCAFT SPRAY,SABUN PEWANGI RUMAH,SABUN MANDI GLECERIN,LAMPE BURNER,LAMPE BURNER STAND,BAHKUR STAND,ARANG BAHKUR,BAHKUR KAYU GAHARU,OIL BURNER FLAVOUR.KAMI JUGA MEMPUYAI MINYAK WANGI DARI DUBAI,(SEPERTI MINYAK ATAR )DAN PRODUK-PRODUK WANGIAN KAMI YANG LAIN.WANGI-WANGIAN KAMI YANG BERTARAF ANTARABANGSA. YANG TIADA BAHAN CAMPURAN SEPERTI ALKOHOL DAN BAHAN YANG TIDAK DIBENARKAN. 100% PATI MINYAK WANGI DAN JUGA BOLEH DIPAKAI UNTUK BERSOLAT.SESIAPA SAHAJA YANG MEMAKAINYA AKAN SENTIASA HARUM SEPANJANG HARI.

SYARIKAT J14 MUSLIM BROTHER ENTERPRISE JUGA BUKAN SEKADAR MINYAK WANGI TETAPI KAMI TURUT MUNJUAL PRODUK SEPERTI AKSESORI WANITA,PAKAIAN KANAK-KANAK BERUMUR 5 TAHUN KEBAWAH DARI BENANG KAIT YANG BERKUALITI SELESA PADA PEMAKAINYA,PAKAIAN LELAKI YANG BERSAIZ BESAR XXXL,XXL,XL,L BUKAN BUNDLE TETAPI BARU,MAKANAN DAN MINUMAN KESIHATAN.


Kepada sesiapa yang diberi atau untuk mencuba bauan minyak wangi janganlah ditolaknya (Hadith Riwayat Muslim).Syarikat kami juga turut memberikan kursus pada sesiapa yang berminat untuk berniaga dengan pakej tertentu.Untuk sebarang,pembelian,tempahan dan segala pertanyaan atau untuk MENJADI RAKAN NIAGA PATI MINYAK WANGI KAMI/FRANCAIS (KONSEP ),SILALAH HUBUNGI DI 014-2784455,016-9806545,FB (nakmuay ikhwan ) atau email: j14muslimbrother@gmail.com atau nakmuay_chaiya@yahoo.com

ALAMAT DI: ( harap maklum tapak kami di pandan uptown telah di ubah suai sehingga january tahun depan )Lot 21,Pandan Uptown,Kangkar Tebrau 81100,johor Bahru,Johor.

PERMULAAN PERNIAGAAN SECARA MENCUBA-CUBA.

PERMULAAN PERNIAGAAN SECARA MENCUBA-CUBA.
Perniagaan yang pertama hanya bermula dengan beberapa botol sahaja dan kami mula di bazar jb hanya tumpang tapak.Dengan berkat kesabaran ALLHAMDULLILAH kami telah pun beroleh tempat tetap,dan perniagaan kami pun berkembang dari semasa kesemasa..terima kasih kepada semua yang memberi sokogan penuh..

PANDAN UP TOWN JOHOR BAHRU JOHOR

PANDAN UP TOWN JOHOR BAHRU JOHOR
J14MUSLIM BROTHER ENTERPRISE ( SIMPLY SCENTS PURE PARFUM ) DI Lot 21 pandan up town,johor bahru,johor. Pintu masuk pasar borong pandan berdepan pandan city.Datanglah ke kedai kami yang mempuyai pelbagai PATI MINYAK WANGI DENGAN HARUMAN ANTARABANGSA.Terdapat pelbagai jenis haruman termasuk kereta,rumah dan pelbagai lagi.Cubalah dulu barulah anda dapat merasaai keharuman yang berpanjangan tahan lebih dari 2 hari.

SALAM SEJAHTERA PADA SEMUA.

SALAM kami ingin mencari rakan niaga untuk produk minyak wangi di sekitar johor dan seluruh malaysia...Peluang perniagaan yang baik untuk sampingan dan berniaga kecil-kecilan.
Dengan permulaan modal yang amat rendah dan kecil boleh berniaga sehingga mampu meyelesaikan masaalah kewangan anda.
Produk-produk kami sangat berlainan yang ada di luar kerana produk kami adalah PATI MINYAK WANGI 100% HALAL DAN 99% PATI TIADA CAMPURAN ALKOHOL DAN AIR.

Minyak wangi kami yang mempuyai 350 jenis bauan antarabangsa dari EUROPE DAN DUBAI yang sangat diminati haruamanya.Syarikat kami memberi peluang yang sangat baik dan memberi keuntunggan berganda dan diberikan cara untuk meguruskan perniagaan sendiri..Penawaran syarikat kami juga bukan sekadar berniaga kecil-kecilan tetapi hinhha ke peringgkat pemborong.

Syarikat J14MUSLIM BROTHER ENTERPRISE,bukan hanya dari minyak wangi malahan syarikat kami turut menjual aksesori,pakaian kanak-kanak,wanita,lelaki dan makanan kesihatan serta minuman kesihatan.


Perlu minat berniaga dan boleh jual dari rumah kerumah..
Sekiranya anda berminat silalah hubungi kami di talian..
tel;.014-2784455 atau 016-9806545

email: j14muslimbrother@gmail.co
atau di agen-agen kami yang tertera di bawah halaman nanti...


Ahad, 2 Oktober 2011

KURSUS MEMASAK SABUN GLICERIN

Kursus Memasak Sabun Glicerin (Gliceryn Soap Making).

Terbuka kepada peniaga-peniaga yang berminat untuk memasak dan membuat sabun glicerin.
Tempat: , Johor baharu
Tarikh: Akan dimaklumkan atas permintaan (Biasanya pertengahan setiap bulan).
Masa: Akan dimaklumkan atas permintaan.
Kelengkapan belajar memasak: Disediakan seperti Soap Base, Single Direction Perfume, IPA, Soap Moul, mesin penibang, Dapur, Periuk, Pewarna khas sabun Dll.
Masa: 1 hingga 2 jam (Maksimum 1 bulan 1kali sahaja kursus diadakan)

Yuran Belajar: RM300.00 sahaja

Untuk tempahan, sila email kej14muslimbrotherenterprise@gmail.com hubungi kami untuk keterangan lanjut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MEMERLUKAN PEKERJA SEPENUH MASA DAN SAMBILAN..

J14 MUSLIM BROTHER ENTERPRISE

Kami sedang mencari pembantu kedai kami di pandan uptown,pasar borong pandan,johor bahru,johor.

Lepasan sekolah di alu-alukan,belajar sambil bekerja dan boleh mencari duit sambilan ketika cuti dan di luar waktu kerja..


KEHENDAKAN SEPERTI=


1.Wanita 19thn -38thn ( tidak mempuyai masalah ketika kerja )


2.Waktu bekerja 5.30 pm hingga 2.30 am.


3.Solat,menutup aurat,jujur,rajin,amanah dan mesra pelanggan.

4.Tidak malu ketika berniaga.

5.Gaji boleh memcecah Rm 1,000 + (komisen )



Kepada sesiapa yang berminat sila hubungi kami di talian:

h/p:016-9806545 = 014-2784455

atau di

email: j14muslimbrother@gmail.com


1. Nama penuh:


2.Alamat kediaman:


3.No h/p dan no rumah:


4.Maklumat keluarga.


Kami mencari pembantu sebelum menjelang bulan ramadhan ini 2011.

Sesi temuduga di kedai kami pandan uptown .